Zasady Gry!

1. Każdy z zawodników na początku zbiera zapasy. Gromadzi się je przez kręcenie kołem startowym i zabranie z puli wylosowanego żetonu.
2. Wszyscy gracze kolejno zbierają zapasy aż uznają, że ruszają na wyparawę. Od tego momentu zaczynają się poruszać pionkiem po planszy zamiast kręcić kołem starowym. Pozostali gracze mogą też ruszyć na wyprawę w tej kolejce lub dalej zbierać zapasy.
3. Na początku każdej kolejki w której gracz się porusza powinien oddać 1 żeton jedzenia. Jeśli tak zrobi to rzuca kostką aby określić ile pól powinien się przesunąć. Gracze, który nie mają już jedzenia poruszają się tylko o 1 pole na kolejkę.
4. Wejście na pole z muchą lub pająkiem oznacza utratę kolejki. Gracz może też użyć 1 karty "lek" i anulować efekt ugryzienia przez owady.
5. Jeśli gracz wejdzie na pole z różą kierunków i użyje kompasu to w następnej kolejce podwaja ruch.
6. Wejście na pole z oazą oznacza utratę kolejki oraz otrzymanie 2 żetonów jedzenia.
7. Po wejściu do wioski gracz kręci odpowiednim kołem aby dowiedzieć się co się stanie.
8. Gracz, który ma więcej punktów ruchu niż wynosi odległość do wioski może się w niej zatrzymać (i losować wydarzenie) lub pójść dalej (i nie losować).
9. Gracze, którzy staną na jednym polu mogą wymieniać się zapasami.
10. Każdy przewodnik zawsze dodaje 1 punkt ruchu.
11. Poza przewodnikiem wszystkie inne karty po użyciu odkładamy.
12. Gracz, który wyrzuci 1 lub 2 i użyje zapałek dodaje 2 do ruchu.
13. Wygrywa ten gracz, który pierwszy dotrze do mety.

Życzymy miłej zabawy!